Infobrev nr. 3

Nå nærmer det seg veldig årets arrangement, og det meste skal nå være klart fra arrangørens side. Regner med at dette kanskje er den siste informasjonsmeldingen til alle deltagende korps så hvis det fremdeles er ting noen av dere lurer på bør dere ta kontakt med undertegnede så snart som mulig. I mellomtiden har vi følgende informasjoner:

Vi tror spillerekkefølgen er endelig nå., men det kan komme noen små justeringer på spillerekkefølgen i de siste par ukene. Husk å sjekke den endelige rekkefølgen på nettsidene våre: www.stavangeropen.no

Vi minner om at korpsene ved ankomst skal hente konvolutten sin i sekretariatet og deretter så raskt som mulig bli fulgt til samlingspunktet sitt av en korpsledsager. Vennligst forsøk å ikke blokkere ankomstområdet.

  • Vi mangler en god del informasjon fra dere! Dette begynner å bli veldig kritisk nå når programmet må i trykken og partiturene kjøres ut til dommerne og konferansierene som trenger litt tid for å forberede seg. Etter neste helg kan vi dessverre ikke motta mer info. Da er det fare for at korpset ikke blir presentert i programmet, og det vil kunne falle lite fordelaktig ut at dommerne får partiturene på dagen da de får et handicap i vurderingen. Henviser til Excel-fil nederst i artikkelen som kan lastes ned. Denne viser hva vi mangler fra de ulike korpsene. Vær så snill å sjekke ditt korps og hjelp til å ta aksjon så vi får dette på plass! (Det er mulig at filen ikke er helt ajour, men gi beskjed i så fall, så skal vi korrigere det). J
  • Samme Excel-fil inneholder også betalingsinfo vi har registrert. Depositumet forfalt til betaling ved påmelding, og full betaling forfaller den 1.11.2013. Husk at det skal betales inn totalt 200 kroner per musikant og kroner 50 pr aspirant som vil inn på arrangementet. (Depositumet skal betales inn først og deretter resten til totalen som skal være antall musikanter ganger 200 kroner. Regneeksempel: 10 musikanter blir totalt 2000 kroner, så hvis det er innbetalt 1000 kroner i depositum skal resten på 1000 kroner ha blitt innbetalt innen 1. november). Minner om kontonummeret: 3201.38.42328.
  • Husk at dere blir tildelt det antall billetter dere har påmeldt musikanter (eventuelt aspiranter) pluss en dirigent og en ledsager. Ønsker dere flere inn på konsertene på dag eller kveldstid betales det enkeltbilletter for disse i billettluken.
  • Legg merke til at reglene rundt hva som er tillatt og ikke på scenen er litt endret i pr i forhold til tidligere år fordi vi fik en del ekstrautgifter i fjor pga ekstra renhold og fordi det ble noe kritikk som gikk på potensiell forskjellsbehandling. Vær så snill å studere reglene på nettet så vi unngår hendelser på konkurransedagen.

Vi gleder oss til årets arrangement og ønsker alle hjertelig velkommen!

Avslutningsvis vil vi bare opplyse om at Stavanger Open 2014 arrangeres den 8. november 2014 i Stavanger Forum hvis noen har lyst til å være tidlig ute med planleggingen.

Oversikt over innsendt informasjon og materiale

Reklamer

2 kommentarer om “Infobrev nr. 3

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.